یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نماز جمعه این هفته تهران را یکی دیگر از نصرت های الهی دانست و از پای بندی ملت شریف ایران اسلامی نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نماز جمعه این هفته تهران را یکی دیگر از نصرت های الهی دانست و از پای بندی ملت شریف ایران اسلامی نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم تمجید کرد.

متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس به درگاه خدای بزرگ که ملّت ایران را از نعمت امامت و استمرار آن در عصر غیبت بهره‏ مند ساخت و در پرتوی آن، جمهوری اسلامی را در این کشور، استقرار بخشید و زمینه حاکمیت دین خود را با رهبری ‏های قاطعانه‏ امام راحل «قدس‏ سره» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» همراه با ایثار و فداکاری مردم خداجوی و شریف این مرز و بوم، فراهم ساخت.

بدون شک، این حرکت بزرگ تاریخ‏ ساز که پیوسته با عنادها و کینه توزی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل مواجه بوده فراز و نشیب ‏های زیادی را پشت سر گذارده، اما بحمدلله پیوسته دست هدایت و حمایت الهی را به همراه داشته است و این امر موجب شده که علی رغم تمام هیاهوهای رسانه ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ایران مقتدر و اسلامی بتواند با همین پشتوانه الهی و مردمی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را خفه کند.

نماز جمعه این هفته تهران و حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در آن یکی دیگر از مصادیق مبارزه با ظلم مستکبران و اعلان قدرت این نظام مقدس و فریاد خُفته ملتی بود که از زبان گویای رهبر عالیقدر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله ‏العالی» در خطبه های نماز به گوش دنیا رسید و روح جدیدی در کالبد ملّت ایران و آزادگان جهان دمید. نماز جمعه این هفته تهران بعد از عملیات وعده صادق، الحق یکی دیگر نصرت های الهی بود که موجب دلگرمی جبهه مقاومت و مردم ستمدیده غزه و لبنان شد و پای بندی ملت شریف ایران اسلامی را نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم را به نمایش گذاشت.

ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی، خدای متعال را برای داشتن رهبری شجاع و زمان شناس و مردمی فهیم شاکریم و همواره برای طول عمر و سلامتی این عمود خیمه نظام، متضرعانه دعا می کنیم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha